Merhaba Arkadaşlar
Öncelikle benim hikayem pek iyi sonlanmadı. Aklı olan bursa hayat hastanesin de doğum yapmasın… Benim hikayem şöyle 5 sene ardından gelen bir gebelik olduğu için aşırı heyecanlı ve aşırı tedirgindim neyse ki tavsiye üzerine ve evime de yakın olduğu için hayat hastanesini tercih ettim… ETMEZ OLAYDIM. 26.haftamda yoğun kanamalarım başladı ve hastaneden acil giriş yaptık fakat 26.haftada doğum olursa sizi hastaneye 3.bebek yoğun bakımımız yok deyip yüksek ihtisas araştırmaya sevk ediyorlar en nihayetinde öyle oldu oraya sevk oldum 3 gece kattım ve kanamam bitince beni eve yolladılar progestan verdi doktorlar ve kullan dediler tam herşey yolunda derken 33.haftamda yine aşırı derecese çok af edersiniz musluktan boşalırcasına kanamam oldu ve bu sefer 33 haftam olduğu için gene ben ( salak kafam) hayat hastanesine gittim muayene ettiler baktılar uzman doktorumuz yok deyip ve kendi takipli doktorumu da haber etmeden beni paçavra misali yüksek ihtisasa yollayıp uzman baksın 3 cm açılman ve yumuşaman var dediler beni ne bir ambulans ne bir hemşire yanımda olmadan hoppp sevk ettiler yüksek ihtisasa gittiğim de uzman doktor muhammed ahsen hoca ki Allah razı olsun hemen doğumhaneye yatışımı yaptı kimse alınmıyor yanıma ne eşim ne refakatci ve içimde ki korkuyla doğumhaneye çıktım … hemen kan takdılar çünki kanamam artmıştı ve korkunç boyuttaydı her 5 dk bir çatı muayenesi için ebeler kontrole geldiler fakat en son muhammed ahsen hoca yanıma gelip te kontrol ettiğin de bişilerin daha kötü gittiğini anladım acil sezeryan dediler hemen sontamı takıp saat sabah 7 de 8 cm açılma ile mecburi sezeryana alındım ve saat 07:25 hamza vefamın ağlama çığlığı ile dünyam aydınlandı o ağrılarım ve korkum Allah tarafından birden kesildi hemen ten teması için gögsüme koydular ve oğlumun ilk işittiği kelime benden LAİLEHEİLLALLAH MUHAMMEDURRASULALLAH oldu ve böylece ben de annelik kervanına kötü bir anıyla da olsa giriş yaptım . Rabbim kimseyi evladı ile imtihan etmesin 33 haftalık doğduğu için 1 hafta küvezde kaldı ve şuan da yenidoğan premeture sarılığı olduğu için mavi ışık altın da yavrum tedavide size hastane odasından yazıyorum … sorularınız olursa seve seve cevaplarım .. sütümğn gelmesi, sezeryan hakkın da , kanama hakkın da merak ederseniz ben burdayım … Şimdi şükretme vakti…