Kızlar iki gün önce eşimin dedisinde kovid cıktıgı ıcın nolur nolmaz diye hastaneye test yaptırmaya gelmıstım ve birde ne olsun nts de cok yüksek sancım cıkıyor doktor hissetmiyormusn diyor hayır hemde hic altan baktı 3 cm acıklık var dedı yatıs verdı yanımda hicbir sey yok hemen kayınbabama aradım boyle boyle dedım onla geldım zaten hastaneye onun dısında eşim de dahıl tüm sülale amcadan dayı teyze temaslı olarak karantınaya alındı yatısım yapılıp odaya cıkana kadar acıklıgım 5 cm oldu sonrası baya zordu 5 cm dun bıraz yürğdğm yok acılmadı nts de sancım yükselıyor cnaım acıyor sonradan nts de 100 sancıları gordum o zaman en zoru oydu ama allah razı olsun doktorum cok cok iyiydi bu arada ANKARA ŞEHİR HASTANESİNDE dogurdum ben ve ıkı gundur benle ılgılenen doktor hemsıre hasta bakaıcı temızlıkcı ablalarım hepınızden allah razı olsun o kadr buyuk destegınız oldu kı hele o bayan doktorum olmasa hayata normal dogum yapamazdım 8 cm de olan acıklıgımda yalvarıyorum yardım edın dındıırı. Dıye allahım doguöu nasıp ettı o kadr acı cektım agla yalvar yakar oğlus 10 dk da dunya geldı o kadr bıle surmedı ortalıgı aglaması ıle bırbıne verdı o an dunya durdu acı macı kalmadı sımdı emzırdım ve yanımda yatıyor covıd test sonucum ıkı kere yapıldı negatıf temaslı olarak gecıyorum ıstersen emzırme dedıler ama kendımden cok onemım ne kocamla ne de dede ile aynı ortamda bulunmadım kocam rahat edıyım dıye salanda kalıyordu bende oturma odasında odamdan cıkmamıstım cunku kendımı halsız mıgdesı agrıyan yorgun hıssedıyordum o yuzden kendımden emın oldugum ıcın oğluşu emzırdım dhaa ayrıntılı bı sekılde yazıcam sonra ama kısaca RABBIM TUM HERKEZE BU DUYGUYU YAŞATSIN ANNE ADAYLARININ DOĞUMUNU KOLAYLASTIRIP SAGLIKLICA KUCAGINA ALMAYAI NASIP ETSIN