2020ARALIK Sezeryandan sonra kaçıncı gün duş aldınız yaram açık şuan bant yok bende 1 aralıkta doğum yaptım
ikizannesi2985 2020ARALIK ertesi günü aldım ama su geçirmez bant vardı bende. 4 gün sonra da bantsız duş alabileceğimi söylemişti doktor
D-M 2020ARALIK ertesi gün duş aldım su geçirmez bant takmışlardı. 2 gün sonra da bantı çıkarıp açık duş aldım bir problem olmadı.
Msydn6 2020ARALIK eczanelerde sezeryan bantları var su geçirmez ondan alabilirsiniz bana doktor demişti almıştım ilk duşu 3. Gün aldım hastanede 4 gün kalmıştım çünkü ama sonra içim rahat etmedi eşime fazla aldırmıştım o banttan sonraki iki duşumuda o bantla yaptım sonrasında çıkardım bir hafta 10 gün sonra artık bantsız duş almıştım
2020ARALIK ikizannesi2985 bana bant takmadılar bugün duş alabilirsin dediler 3. Günüm bişey olur diye korkuyorum bantsız aldığınızda sorun oldu mu 4. Gün
ikizannesi2985 2020ARALIK yook canım hiç bir sorun olmadı. Sadece lifleme bi süre orayı, zedelenmesin.
Eserekliruhalim Ben gece sezeryan oldum. Sabahina dus aldim sütüm gelsin diye. Bant vardi. Pansuman yaptilar dustan sonra. Eve gelince de su gecirmez bantla dus aldim. Diger gunde doktorum bandi cikardi. Hic beklemedim 3 4 gun
2020ARALIK Eserekliruhalim süt için bende girmek istiyorum hemen inşallah gelir bir an önce şuan az az geliyor 3. Günüm
mmek_2014 Hastaneden çıkar çıkmaz duş almıştım. Benimde açıktı doktor bişey olmaz demişti sadece oraya lif kese falan sürme yeter demişti. Bende öyle yaptım bir sorun yaşamadım çok şükür
Eserekliruhalim 2020ARALIK sicak su iyi geliyor. Bide ben hastaneye bulgur pilavi getirtmistim. Hemen onu yedim