Selma23 bende 25 haftalığım endişelenmeyin benim beneğim hiç hareket etmez tabi ben hissediyorum bir kaç birşey ama burda yazılanlara göre benim bebeğim çok hareketsiz doktora gittiğimde herhangi bir sorun yok dedi herşey yolunda hatta bir hafta önden gidiyor çok güzel birşey dedi ben hissetmeğimi söyledim ancak doltor ultrasonda oynadığını tekme attığını gördü bende gördüm sprdu ama hissetmedim doktor da çok acayip ama korkma hiçbirşwy yok dedi o yüzden benim uysal kızım ne zaman isterse o zaman hissetiricek herhalde çok endişe edip kötüye yormak istemedim sonuçta elimi koyunca sessiz biryerde kalbinin atışını duyuyorum bu beni rahatlatıyor🙂