Merhaba arkadaşlar ben folic1 ilacını kullanıyordum 16 gün düzenli kullandım yaklaşık 4 5 gün önce de yemek yaparken gözümün önünde dursun diye alıp mutfağa koydum oğlum da herşeyi alıp balkondan atma huyu var bir türlü engel olamıyorum ne bulursa atıyor ilacı da almış atmış binayı temizleyen kadında çocukların eline geçer de içerler diye çöpe atmış öyle dedi eczane ye gidip alamadım da bebekte bir sıkıntı olur mu acaba içemediğim her gün bunu düşünüyorum