Brc_mert canım ben doğumu Tarsus medical park opr dr Ahmet Melih Akkuş la yaptım spinal sezaryen. Banu hanım özel kadın doğum hastanesi nde. Ben Banu hanıma kontrole hiç gitmedim. Bildiğim kadarıyla kadın doğum hastanesinin en iyi doktoru opr dr Ahmet Çetin Dirgen. Ben; üslubu ,cana yakınlığı ,mesajlarıma cevap vermesi ,açıklayıcı anlatımlı kontrolleri ve hastalarıyla çok yakından ilgilenmesi çok hoşuma gittiği için Ahmet Melih Akkuş a gittim hep 😊 mükemmel bir doktor. Kesinlikle tavsiye ederim, hastalarıyla aile gibi oluyor resmen 🌹