Kızlar merhabalar ben 33+2 2. Gebeliğim bebeğimin dün geceden beri hareketlerini hissetmiyorum doktorumla görüşüp muayneye gittim nstye bağlandım kalp atışı filan çok iyi ultrasondanda bakıldı sıkıntı yok ama ordada hiç hareket etmedi şu ana kadarda hiç hareket yok böyle bi
durum yaşayan var mı aranızda lütfen bilgi verir misiniz