Deletedmom59 az önce kalkar kalkmaz başım dönmeye başladı ama bu durum nedense beni mutlu ediyor bebeğinin varlığını hissetmeye ihtiyacım var bugün beta takibininin 2. sine bakıcaz sanırım o yüzden beta aç -tok , sabah-aksam farkerder mi kizlar
derindemir Deletedmom59 ben bile şu an başım dönse mutlu olurum heralde acaba hamile miyim diye.inş 7 gün sonra hamileyim diyebilirim bende🤲🏻sizde sağlıklı haberlerini alın inş bebeğinizin🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Deletedmom59 derindemir inşallah canım inan ben de hamileyim diyebilmek için 3.5 sene bekledim hiç kolay olmadı haykırmak istiyorum ama hâlâ diyemiyorum düşük riskim olduğu için bu günden sonra diyebileceğim hayırlı bir sonuç gelirse sen de umudunu hiç kaybetme 💗
Deletedmom59 Gulsurmeli kusmak için sevinemem herhalde ya benim midem aşırı hassas normalde de herşeye bulanır benim zayıf noktam mide o yüzden kusma olmasın mümkünse 😀
Gulsurmeli Deletedmom59 bende de baş dönmesi falan olmuyor midem de öyle çok bulanmaz nırmalde bir ara kusmam oldu oda bebeğimin sayesinde 😊