Canım bende 33+6 daym ve benımde oluyor ondan yatamıyorum ama kusmam yok gecen hafta ıdrarımda kan görülmüştü doktor bol bol su iç haftaya bıdaha gel dedı bugun tekrar gıdıp ıdrar verecegım korkuyorum açıkcası bebegıme bısey olacak diye 😣 Mıde yanmasına ılaç ıctıysem bıle gecıremedım gecmıyor bır türlü 🙄