Gamzey Ilovemybaby bol bol yağla canım hic erinme şimdi gözle göremesen bile doğumdan sonra karnının şişliği inince ortaya çıkıyor hepsi fark etmiyorsun
Asude967 Dilanilngi ah canım inşallah olmaz ilk oğlumda 39 da oldu olmadı diye sevinirken 15 gün sonra doğum yaptım olacak varsa oluyor bazıları ikizde bile çatlamıyor
Ilovemybaby Dilanilngi ben de 35. Haftamdayım. Şimdi bişey yok ama ben de sizinki gibi olacak diye korkuyorum
Dilanilngi Asude967 evet biraz genetik biraz vücut yapısıyla ilgili sanırım,sonuçta ilk kez o kadar kilolar alıyoruz çatlaması normal aslında.. çatlamak da annenliğe dahil 🙈
MinikRC Ilovemybaby ilkinde 38. Haftada çok çok minik bi çatlak olmuştu,ikincide yine 38. Haftada göbek deliğimin yanında minicik bi çatlak oldu