Cgdm0106 evet teste gittim pozitif ciktim, ilac doktorumun verdigi takviyeleri ictim, iyiyim diye dusunup 25 gun sonunda iki gun once kadin doguma gittim bebegi goreyim diye ama doktor pcr istedi ve hala kanda pozitifligim devam ediyor. Yani bakanligin 10 gun izolasyonu hepimiz icin yeterli degilmis demek ki. Ben dikkat etmek adina korunmustum Allah’tan, 10. Gun biter bitmez cikan cok insan var maalesef. Simdi de doktorum gogus hastaliklarina gitmemi, belki ilac kullanmam gerekebilecegini soyledi. O zaman kullanmadim ama heralde tutulum yapma ihtimaline karsi verebilirler, randevu bulursam gidecegim