Canım ben de pkoyum son adetimin ilk günu 31 temnuz 5 gün falan sürdü ben 22 ağustosta test yaptım cıktı canım. Ben de normalde 2 3 ayda bir olurdum. 31 temmuzdan onceki adetimde de düzenli gelmisti ilk defa, baya şaşırmıştım bi sonraki ay hamile kalmısım zaten bence yap testi. Benim biraz silik cikmisti sonra kan verdim kanimda 39 ciktı sonra 2 günde bir düzenli arttı simdi 18 haftalıgız çok sükür rabbime