Evet arkadaşlar 9 ayı anlatmak isterim ama şuan kızımın mutluluğu ile sadece doğumu yazmak istiyorum,hamileligim ilk ayları kusmak,son ayı uykusuzluk kaburga ağrısı ha bugün ha yarinlarla geçti, pazartesi kontrolüm vardı sancı vs yoktu suyum gayet iyi dr herşey yolunda ancak haftaya yani ayın 9,yada 10 da doğum dedi,anlaşmalı sezeryan olmayı istiyordum çünkü kist vardı ve çok büyüktü neyse salı günü evde halsizlik vardı üzerimde elim iş tutmuyor ama yapmak içinde kendimi zorladım çamaşır bulaşık yemek hatta sütlaç yaptım, akşam yedi belimde bir ağrı ilk kez yaşadığım bir ağrı türüdü uzandım ve birden içimden bir bomba patladı böyle bir ses hiç duymadım, ben şok o an bir musluk açılmış benim bacaklarımdan akıyordu, bir yandan ağlıyorum diğer yandan eşime ulaşıyorum neyse eşim benden telaşlı ambulans arıyorum korkma aşkım kızımız geliyor dedi, kayin validem benim alt katta onlar geldi ve ben hüngür hüngür ölecem dobmicem evime deyip durmuşum, 45 dakikalık yolumuz bitti ve biz hastanede tabi yolda doktorum ile irtibattayız evet sancim var 3 dakikada bir kesin normal olacak dedim muayne de,bir santim açıklık yok su halen gidiyor ve sezeryana acil alınmalıyım öyle diyorlar,doktorum geldi ve epidural olsun dedi ben panik halinda tam istiyorum korkuyorum hocam dedim,doktorum bana güven ve epidural olsun dedi ,başladık ameliyat odasında o olsun bu olsun derken belden iğne yapıldı iki dakika geçmedi dr sohpet halinde kızım elinde bak şu güzelliğe demez mi allahım bu nasıl bir mucize yarabbim hocam bu benim mi ben mi doğurdum diyorum😀kızım kollarımda onu çıkardılar babasına benim kist başladı yaklaşık 9 santim kocaman bir kist oda bitti ve ben kızımla odamdaydım,bende panik atak ve ritim bozukluğu var ve ben yaptiksam herkes yapar diyorum hiç korkmayın, kızım 3300 doğdu gayet iyi sağlıklı şuan emzirdim boşluk bulup sizlere yazmak istedim, son olarak derim rabbim tez vakitte sağlıklı evlatlarımızı kucağınıza sldirsin, evlâdı olmayana bu mucizeyi yaşatsın inşallah allaha emaneolun kardeşlerim