Bugün tam 40 haftalık olduk ve ters olan bebeğim son anda sancıyla döndü . 5 gibi yatışı yapıp 22.30 gibi Doğum oldu ama kızım direk yoğun bakıma alındı . Akciğer enfeksiyonundan dolayı rahat nefes alamıyordu. Doktor antibiyotik başlıcaz dedi.
Böyle hikayesi olan arkadaşlar oldu mu ? Benim idrar yolumda enfeksiyon vardı bi de grip gibiyim bunlarla bağlantısı olabilir mi ? Tecrübe yaşayan var mı bu konuda ?