TugbaZmn Kızlar Salı günü kontrolümüz vardı tam net cinsiyetimiz belli oldu detaylıda baktık herşeyine gelişimi büyüme orantısı ve gramı 16 haftalığız 140 gram olmuş kızım sizce az mı yoksa normal mi bu haftada 🤔
Nuray23 TugbaZmn benim tam 17 de 194 du. Bence ideal . Rabbim saglik versinde kilosu onemli degil saglikla kucagimiza alalim insallah.
TugbaZmn 058elf banada normal herşeyi bu haftalarda böyle olur demişti ama kafama takılmadı değil 🤣 az geldi gibi
058elf TugbaZmn hiç takılmasın canım ilerleyen zamanlarda kilo artışı bebeklerde daha fazla olur ama yine de kuruyemiş pekmez falan bol bol yemeye bak 🤗
TugbaZmn 058elf pekmez falan aldım kuzum ama yemiyordum artık kaşıklarım girip çıktıkça psikolojikmen sağol 🙏
058elf TugbaZmn sabahları özellikle hem sana kan da yapar kuzum 💜, annemde sağolsun kuşburnu pekmezi mutlaka her sabah ye diyo bende biraz üzüm biraz kuşburnu yemeye çalışıyorm
Zeynep0606 TugbaZmn evet kiloyu onemsemiyirum ben birde 3. Gebelihim normalde cok kilo alıyorum hamile kalinca sonra cok cabuk veriyorum saglikla gelsinler insallah da sorun degil kilo🥰🤲
TugbaZmn 058elf gerekli aslında her sabah bide gece yatmadan önce birer kaşık ama ben aksatıyorum biraz çalıştığım için dikkat etmeye özen göstericem artık ❤️😊
Fatmaada2015 TugbaZmn bana da gayet iyi gelişimi dedi ama ben kızımı 34 hafta da 3.950 gr 50 cm doğdum oğlumu 36 haftada 3.900 gr 52 cm doğdum genelde erken doğuyorum hani haftalarına göre doktor iri diyor ama iri değil aslında normal buda büyük ihtimal öle olur dedi