Ben geçirdim canım. İlk bebeğim 6 hastalıkken düştü yani gelişmemiş bu yüzden tabi bilemedik. Sonraki boş kese idi kürtaj oldum sonra pıhtı testi yapıldı ve düşük oranda olsa varmış. Şimdi 10 haftalık gebeyim iğne kullanıyorum. Çok şükür her şey yolunda.