Kızlar ben 1 tane 5li takım aldım.
1 tane de isimli 4lu takım yaptiriyorum.
Bu isimli takimi hastanede kirlenir diye kullanmak istemiyorum hem de bu takım 0-3 ay belki büyük de gelebilir yenidoğan icin .
Diğer 5li takimin da battaniyesi ve iç zibini yok dogumhaneye veremiyorum. 10luya tamamlamak istesem battaniye zıbın derken 100 lira tutuyor. En iyisi yedek 1 takımım daha olsun dedim. Herkes 3-4 takım koymuş hastane çantasına benim şu an 1 tane 5li var 😒
Bir tane de uygun fiyatlı , dogumhaneye verebileceğim battaniyesi zibini ıvır zıvıri olan takım arıyorum , erkek bebek için.
Sade düz beyaz bile olabilir.
Nerede bulabilirim?