Hanımlar selam
Size bir şey danışmak istiyorum. Nasipse normal doğum düşünuyorum. Ve dogumun kolay geçmesi için meryem ana otunu duydum. Bu konu hakkinda bilgisi olan yardimci olabilir mi ? Ne zaman kullanmali yada dua esligindemi kullanilmali. Bilen detayli yazabilirse Cok memnun olurum🤗