Sedef444 lohusalıktada hamile kalırsınız hemen sonrasında da çünkü süt korur deyip herhangi bir tedbir alınmıyor genelde ya da gerş çekme yöntemiyle kalıyorlar genelde ama sonrasında hamilelik boyunca enfeksiyon ve çeşitli kadın hastalıklarıyla uğraşma ihtimaliniz yüksek olur. Çünkü ilk 40 gün rahim kendine gelmemiş oluyor normal doğum ya da sezaryen farketmez. Sonrasında da doktor kontrolünden önce ilişkiye girilmemeli sağlık açısından