Damla55Defne 37. Haftadayım. 16. haftadan beri her duş sonrası hindistan cevizi yağı ve gece yatmadan lierac sürüyorum. Karnımda, belimde hiç çatlak yok. 🧿 son 2 haftadır sabahları da lierac sürüyorum. Sadece sağ göğsüm çatladı. O da gebeliğimin ilk haftalarında göğüslerim çok hızlı büyüdüğü için. Çatlaklar için serum almıştım lieractan onu sürüyorum. Renkleri açılmaya başladı. Umarım sadece göğsüm ile sınırlı kalır. 🙏🏼