Kızlar kasık ağrılarınız bel ağrılarınız göğüs acımaları hepsi normal. Ben hamile olduğumu 7 haftalıkken öğrenmiştim ve o ağrılarla adet olmayı bekliyodum😀 rahminiz hamileliğine alıştığı için ve bebek yerleşmeye tutunmaya çalıştığı için, kanama olmadıkça normal dikkat edin kendinize ağır kaldırmayın birşeye uzanmayın