Merhaba arkadaşlar.
Pazartesi kontrolüm vardı. Nst de kasılmalar çıktı 2 cm açıklık oldugunuda söyledi doktorum. Istersen suni sancı ile bugün doğurursun dedi fakat ben evde bekleyip sancılar gelince gelmek istedim. Nişanimda geldi Fakat 3 gün geçti tik yok kasılmalar oluyo ama sanci falan gelmiyo henüz. Bu durumu yaşayan anneler var mı aranızda bilgi verirseniz sevinirimm.