9 haftalık hamileyim ayrıca 21 aylık bebeğimi emziriyorum. Aşırı bulantı sebebiyle doktorumdan ilaç istedim. Emzirdigimi biliyor. Prilam Dr yazdı aldım 1 gün kullandım ve hemen etki etti. Bugün prosfektüse bakınca emziren anneler kullanmamalı diyor. Doktorum zararlı olsa yazmazdi hem doğrudan anneden beslenen anne karnındaki bebeğe zararı olmazken günde 1 ya da 2 kere emen bebeğe zararı olur mu bilemedim. Acaba emzirirken bulantı ilacı kullanan var mı