berivanc Merhaba kızlar 20 haftalik hamileyim bebek sanki aşşagiya vuruyor durtuluyorum sanki affedersiniz bişey assagiya vuruyor atıyor böyle sebebi nedir sizce ve normalmi bu aylarda anlayan varmı?
12hamile berivanc biraz önce eşime bunu söylüyordum bebeğim çok aşağıda hareket ediyor diye 😂 benim ikinci gebeliğim bu oğlum böyle hareketli değildi sanki şimdi kızım olacak maşallah yerinde durmuyor hiç 😂😂
Rkfjsla berivanc canım bnde 22 haftalık oldum bnimde aşağıya vuruyor bir haftadır böyle bnde anlamadım
Merkem berivanc bende pazartesi doktora gittim 20+2’ydim çok aşağıdan vuruyodu kokrtum doktor baktı herşey normal dedi hatta rahim ağzına bile baktı hiç bir sıkıntı yoktu bebek hateketlerini heryerden hissedebilirsiniz dedi
sntn berivanc bende 24+3 günlük hamileyim bir kaç haftadır benim de baya aşşağıda hareketlerini hissediyorum çok sert hareketler değil ama bide sürekli arka arkaya oluyor
berivanc 12hamile benimde oğlum olucak 5 buçuk aylığım ama maşallah çok hareketli sürekli oynuyor vuruyor özellikle assagiya vuruyor assagida galiba 🤣
ssuleeyuce 12hamile ayni durum bende. Ben oglumda hissetmezdim bile hamile oldugumu ama bu kiz ordan oraya bazen bobregim bazen kasigim sizliyo agridan resmen. Negesim kesiliyo harekrt ettikce ve cok agrim oluyo bazen korkuyom cikivercek diye🤣
eddaaa berivanc 24 haftamdayım bende de oluyor, 2 gebelik die rahim daha aşagd olurmuş die duydum ama ilk gebeliğimde de 30 haftalarda falan cok oluyordu bende. Bizide bşldigilenisirn lütfen
eddaaa sntn Canım haftamız aynı, bende bu aralar karında şertleşmede oluyor özellikle geceleri, Cok yemek yedigim icinmi bilmiyorum 🤷🏻♀️ senee varmı böle bişey. Dinlenince uzanınca 10 dk falan gecior.
Tugceasel_ berivanc 22+3 bizde de durumlar öyle artık sürekli hareketlenmeye başladığı için annesi korkucak bir durum yok 🙈
12hamile ssuleeyuce benim oğlumda hareketliydi ama kızım kadar değil 😂😂😂 bazen tekmelediğinde yerimden sıçrıyorum resmen 😂😂
Zeynep_elifnur berivanc merhaba bende 18 haftalık benimde aynı şey var ama çok şükür bı sorun falan yok.. sadece çok sık tuvalete gidiyorum.ondan mi bilmem ama . Hamilelik öncesinde de çok sık idrara çıkarım anlamadım idrar kesesine baskı mi yapıyor bilmiyorum. Ama hareketler benimde aşağıda
masalkusum eddaaa bende 21. Haftamdayım bendede her yemekten sonra ılla oluyor catlıcak gıbı oluyorum yanlız degılsın☺️
sntn eddaaa yemek yedikten sonra oluyor bende genelde sertleşme geceleri de içerde halay çekiyor galiba 😂
masalkusum berivanc canım bende doktora sordum cokmu asagda dıye hep asagdan vuruyor yerı gayet guzel tam ıstedıgımız yer dedı hatta bende gelmeye kalkmasın dedım 😄normal hersey dedı