iremapo Devlette yaptıranlar direkt kadın doğumdan randevu alıp gittiğinizde mi yaptılar yoksa başka güne mi attılar?
ebruSalgn Haftası geldiyse doktor istiyor zaten. Randevulu gittim ertesi gune cagırdı sabah ac karnına.
Zeykem YeniAnnecik bedava😂 sadece normal muayene ucretını verdım muayne oldum sonra assagıya ındım 10 tl odedım 3 kere kan alındı bıde o ıcecek verıldı benım muayene ucretım 81 tl toplamda o gun 91 tl vermıs oldum yanı
Hsna1 Bende özelde bedavaya yaptırdım sadece muayene ücreti 85tl oduyorim 4 gun önce randovu vardı gittim tahlil verdim içeceği ictim kan verdim çok şükür iyi cikti