Merhaba hanımlar varsa bilgisi olan nolur beni aydınlatsın. Tecrübe ve fikirlerinize ihtiyacım var.
7 cm çikolata kistim varken bir baktık ki kesee var 5+4 de gördük. 2 hafta sonra yani bugün kontrole gittim ve kalp atışları oluşmuş ama kesede amnion sıvısı az bebeği kaybedebiliriz dedi doktor. Bir başka doktora göründüm oda kese küçük ama dur bakalım ilk haftalarda olabiliyor dedi. Diğeri çok kesin konuştu hazırlıklı olun dedi. Var mı böyle bir durum yaşayan bebek 6 haftalık görünüyor ultrasonda. Ama zaten ben geç döllenme olduğuna eminim kızımda adet günüm gelmeden değerim 350 çıkmıştı bunda 1 hafta gecikmiş hali 350 idi. Lütfen bana yardımcı olun merakla cevaplarınızı bekleyeceğim sevgiler 🌸