Iraz bende oldum, 30 gün boyunca hergün kullandım, çünkü virüs kanda pıhtılaşma yaptığı için dolaşımda sıkıntı yapabiliyor, göbek kordonunu tıkayabiliyor buda bebeğe yeterince kan gidişini engellediği için bebekte sıkıntı oluşabilir, böyle anlatıyorum ki işin ciddiyetini anlayın diye. Bir vurulup bir vurulmamak sürekli kan değerlerinizi değiştirir ve şuan sizin nefesini açması gibi bir durumda olmaz. Virüs akciğerlerinize indiyse zaten uzun bir süre etki bırakabiliyor nefes darlığınız ona bağlı olabilir, iğne içinde doktorunuzla görüşmenizi tavsiye ederim, geçmiş olsun ☺️