Nuurrmom Ne yaptıysam geçmiyor. Fitillerde kullandım yok. Ne yaparsam yapayım. 21 haftalık hamileyim. Korkuyorum bu mantardan. Kroniklesti artık. Erken doğuma sebep olur mu,?
Starrynight Nuurrmom Ben de çekiyorum bu mereti bir süredir. Burda yazılanlara da internete de baktım araştıra araştıra bir hal oldum. Tamamen geçmedi ama biraz hafifledi; krem ve fitil dışında sabah akşam sirkeli suya oturuyorum. En ufak bir akıntım olduğunda hemen iç çamaşırı değiştiriyorum. İç çamaşırlarımı diğer çamaşırlardan ayrı olarak yüksek ısıda yıkayıp ütülüyorum. Bir de candida diyeti yapıyorum internetten araştırabilirsin. Ayrıca nioli diye bir yağ sipariş ettim henüz gelmedi denemedim ama çok tavsiye edildi.
Uerdem Nuurrmom genital bolge surekli nemli bir yer ve mantarlar nemli yerleri cok sevelerler. Ben kağıt mutfak havlusu 4 kat yapıp koyuyorum. Gunde 4-5 defa her tuvalette değiştiriyorum. Belki kuru tutmak adına sizde ise yarar
Suzii-90 Nuurrmom vajinal kültürle ne tur bi bakteri olduğu ve hangi ilacın iyi geleceği anlaşılabilir belki bi doktorunuza sorun isterseniz vajinaya bi çubuk degdiriyolar sadece o şekilde yapılıyo sorununuza iyi gelebilir geçmiş olsun
Hailme_1999 Nuurrmom travazol krem de çok iyi bide her banyoda sirkeyle taretlen bebege zarar gelmezse bunlar iyi gelio
Suzii-90 eddaaa bi arkadaş yaptırmıştı 2 cm fln girmiş korkulacak bisey yokmuş demişti tabi yine de sormak lazım doktora
Nesse86 Nuurrmom Benim ilk hamileligimde oldu kasinti yanma cok kötüydü ama kendiliginden gecti soguk suyla yikayip kuru tutun iyilesicektir en kisa zamanda.
kubrayzz_06 Nuurrmom erken doğuma sebep olmaz bende de var aynı sorun artık yapıştı kaldı bende 18 haftalık hamileyim sirkeli suyla yıkıyorum iyice kurutuyorum o bölgeyi en azından kaşıntım olmuyo bana da fitil verildi ama nafile
Elagny97_ Nuurrmom 24 haftalığım sürekli akıntı mantar var bundan kaynaklı erken doğum riskim var sürekli yatıyorum dr yürüyüş yasakladı mantar rahim kısalığına sebep olmuş ağrım var korkuyorum brnde malesef aman sende dikkat et kendine hangi fitili kullandıysam geçirmedi benimde 😥😥 geçmiş olsun
elkakimmon Nuurrmom kuzum bende enfeksiyon vardı, ara ara geçen ve tekrarlayan 37. Haftada yine tekrarladı. Erken doğum yaptım acil sezeryana aldı doktorum. Yani ne yaptıysam geçmedi bu konuda çok dertliyim inşallah şifa bulursun tedavilerini ol mutlaka
Nuurrmom elkakimmon doktorum artık yapabilcek bir şey kalmadı dedi. Benimde iki gün olmuyorsa ucuncu gün yine oluyor. Denemediğim fitil kalmadı. Sizinde mantar miydi? Hamileliğin başından beri var mıydı peki
Elagny97_ Nuurrmom doktorum öyle söyledi erken doğum sebebi oluyormuş yarın detaylı öğrenecem geçen hafta gitmiştim sormayı unuttum kaç cm olduğunu bilmiyorum
elkakimmon Nuurrmom benim önce idrar yolu enfeksiyonu sonra vajinal enfeksiyon vardi evet başından beri ara ara oldu