Ebrusezerr43 hastanede annemizden çok eşimize ihtiyacımız olur diye düşünüyorum zaten hemşireler bebekle ilgili herşeyi anlatacak yardımcı olacak eşinin yanında olması apayrı, özel bir ihtiyaç olsa normal Doğumda oluyormuş annenden çekinirsin ama eşinden çekinmezsin , annemizin bilgileri yardımı evde çok gerekli