Ttugbatrn Kızlar bu ay indirim en erken ne zaman olur sizce doğumum ocakta eksiklerim var ve dışarıya çıkmak istemiyorum 🙄 indirimleri de kaçırmak istemiyorum 🙄🙈🤔
Gulsahtayarslan Her türlü bu ay olucak canm bende bebegn kısısel bakımlarını bebek bezını işte biberon emzık falan almadm bu ayı bekledm son 2 aydır guzel bir indirim yoktu ama bu ayın buyuk olur yılbasından dolayı