Nurayademir Rmys__ ben de oyleyım suan az cok yıyorum gene de cogunlukla bulanıyor kussam rhatlarım da kusamyrm henuz normal yani her şey bebişimiz için :)
Merve50 Rmys__ canım süt içmeyi dene tuzlu kraker yada ayva da olabilir. 12. Haftadayım hâlâ benimde geçmedi inşaallah bunlardan biri sana çözüm olur 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Rmys__ Nurayademir Bende yiyordum ama bugün hiç bişey yiyemedim yoğun bir bulantı yaşıyorum kusmaya yelteniyorum buda beni haliyle yoruyor
sagsbry Rmys__ beyaz leblebi falan ye mideni bastırır.. Bende çok kötüyüm kusuyordum doktor ilaç verdi biraz onu kullandım