Çok şiddetli karın ağrım vardı birde ısal olmuştum bu şikayetle gittim kanda enfeksiyonum 16 cıktı sonra bana yats verdi günü birlik serum taktılar ağrı kesici flan ağrım geçmeyince hastaneden çıkarmadılar tekrar test yaptlar 26 oldu iki gunum hastanede geçti geçmek bilmeyen karın ağrısıyla beraber sonra hastaneden çıktım Bnmki ilk başta gıda zehirlenmesinden olabilir dedi sonra idrar yollarım da enfeksiyon vardı ondan olmuştur dedi abtibiyotik kullandım hastane yediğim serumların etkiyle enfeksiyon düştü