AyGC Herkese selam 25+4 günlük olduk bugün aralıklarla rahimden kasıklara doğru ağrılar giriyor ve bebeğin karnımın bir köşesinde toplandığına hatta tümsek yaptığına şahit oluyorum. Bu kasılma mıdır, normal midir? Sizler ne durumdasınız?