Selenngrr teşekkür ederim cevabınız için doktorun demek istediği de buydu sanırım genelde 13-14 te test ile kendim takip yapıyordum, 15. Gün silikleşiyordu, belki de eski aylarda da böyle olduğundan kalamadım hamile, bu ay bi gideyim demiştim, her ay bir tecrübe