BerrusMom 27 yaşındayım 5 haftalık hamileyim ilk hamileliğim kahverengi akıntım oluyor ara ara internetten araştırdım bi sorun yok normal yazıyor doktoruma sordum enfeksiyon kapmış olabilirsin yada kum döküyor olabilirsin dedi günde 3 lt su içmemi söyledi ama yinede korkuyorum doktorum da pek ilgisiz olduğu için başka doktora görünmeyi düşünüyorum aynı durumla karşılaşan varsa yardımcı olabilir mi
Japonica BerrusMom başka doktora gidin. Ben de aynı şeyi yasadim, progestan baslamisti. Ultrasonla muayene etti. Doktorun muayene etmeden varsayimda bulunmasi normal değil bence
tunalimon BerrusMom benim de ilk hamileliğimde 5: haftada geliyordu ama keseyi görememişti doktor düzenli kontrole gittim iki gün arayla dış gebelik olduğu ortaya çıktı
Aszey2012 BerrusMom kesinle başka bi doktora git bundan 3 ay önce benimde 6 haftalıklen kahverengi leke gelmeye başladı normal dediler 9. Hafta da düşün yaptım erteleme.
MervErdo Kesinlikle başka doktora gidin benim ilk gebeliğim düşük olmuştu onda koyu kahve leke gelmişti sonra kanamaya çevirdi şimdi tekrar hamile kaldım yine aynı sorun oldu hemen progestana başladık iğne de vuruldum şimdi iyiyiz şükür
ikizlerimveben Bugün bende de oldu 14.haftamdayım. Aklım çıktı doktoruma yazdım yanına çağırdı hemen. Kalp atışlarını dinledik iyilerdi içimiz rahat etti. Kanamaya dönmediği sürece normal aslında herkeste olabilir fakat muayene edilmekte fayda var.
BerrusMom ikizlerimveben evet bende öyle düşündüm kırmızı olmadığı sürece sıkıntı olmaz deniliyor ama endişe ediyor insan yarın ilk işim gitmek olucak
nesibe_baris 14 haftalık gebeyim gebeliğimin başından beri ara ara hafif kahverengi akıntılarım oldu olduğu zamanlarda doktor iğne vuruyor serum takılıyorum bide progestan kullanıyorum şuan çok şükür 3 4 haftadır kanamam yok
bufemu BerrusMom merhaba canım 2 tane leke gelmesiyle başladı ve düşüğüm oldu birçok doktora gittim biriside enfeksiyon yada kum demedi hemen düşük için iğne ve hap verdiler bence başka doktora görünmelisin hemen kahverengi leke daha önceden olmuş ve durmuş bir kan demekmiş bol bol yat dinlen geçmiş olsun
Derya1634 İlişkiye girdikten sonra olmuştu benimde ertesi gün, doktor bi süre ara verin dedi.ama bi sebep yokken geldiyse bencede doktor desteği almalısınız, dedikleri de olabilir tabi ama kontrol edilmeli