OzelS Yakamoz1325 nerden duyuyorsunuz bunları anlamıyorum gerçekten böyle saçma bişi duymadım hiç yapmayın allah aşkına daha güzel postlar açıp daha faydalı bilgiler edinin
KaanErkan-mom Yakamoz1325 Benim doktorum kalbi hızlı atıyor %60 ihtimal erkek olcak demişti 12. Haftada. 18 de Erkek olduğunu öğrendik😊
Babyy1S Yakamoz1325 olmaz tabiki de bebegin kalp ritimleri sabit kalmıyor benm ki bazen 140a cikiyor bazen altına iniyor hep sabit kalmıyor yani bunu ritimle cinsiyeti kim bağdaştırmış merak ettim lafım size değil 😁
Yakamoz1325 OzelS arkadaşlar BNde sorup fikir almak istedim tabikşde en önemlisi sağlıklı eli ayağı düzgün olsun bnm için en önemlisi bu ama internette bile araştırırken karşınıza çıkıyor bundan dolayı sordum
Ahsenleyl Bu kadar önemli mi bebeğinizin cinsiyeti gerçekten?tek temenninizin sağlıkla dünyaya gelecek olması olmalı…
Yakamoz1325 Ahsenleyl kız erkek benim için aynı anketlerde bildiğim kadarıyla fikir amaçlı nı şey BNde fikir almak istedim
KaanErkan-mom Arkadaşlar bazı doktorlar kalp ritmine, hızına göre cinsiyeti tahmin edebiliyor. Sanırım arkadaş bu sebepten sormuş. Ne var bunda o kadar absürt post var ki buna mı takıldınız?
KaanErkan-mom Babyy1S Lafınız bana anladığım kadarıyla . Ben kulaktan dolma bilgiyle cevap yazmadım buraya . Doktor öyle söyledi bende paylaşmak istedim. Tabiki bunun bilimsel bir açıklaması yok ama doktorum bu şekilde tahmin ettiğini söyledi😉
Babyy1S KaanErkan-mom lafım size olsaydı sizi etiketlerdim yazdiginizi görerek yorum yapmadım ben burda bu postu o kadar çok gördüm ki hamileligim boyunca kalp ritmiyle cinsiyet belli olmaz bunun bilimsel hiç bir şekilde açıklaması yok cunku ritimler sabit kalmiyor neye göre cinsiyet tahmin edilicek onu anlatmaya calistim 😊