Ayni durum bende de oldu canim 6+3 te gittim kese gordu bebek gormedi 7+4te gittim karından yine bebeğide kalp atışınıda duymadı, alttan bakınca bebeğide gördü kalp atışınıda duyduk. Zaten o kadar minicik ki fasulye kadar şuan o yüzden içini ferah tut ☺️