Nergs199 İyi geceler size bişey sorcaktimm mide sinde yanma acıma problemi olanlar varmı eğer varsa nasıl çözüm buluyosunuz.
umutyigit Nergs199 bulamıyorum 😥 gece uykusu sıfır çatı ağrısı ve acısı Bi yana resmen midemde yangınlar yanıyo yanımda sade soda bulunduruyorum Bi süreliğine de olsa rahatlatıyor canım kalkıp kalkıp içiyorum 2 3 yudum
deletedmom351 Nergs199 Çözümü yok canım olsa bile bir kaç saat rahatlatıyor sonra yine aynı ben süt ve gaviscon kullanıyorum sadece.
Nergs199 Bn sade sodada içemiyorum mide reflusu vardı şimdi hepten azdı hoc bişey yiyemiyorum sanki karnimin içinde balon sisirmisler nasii gecicek bilemiyorum😓