annelik16 Merhaba hanımlar 14 haftalık hamileyim , rahmimin sağ tarafı yırtılır gibi ağrıyo ya da sanki damar çekiliyo çözemiyorum, bunu yaşayan var mı?
derinsart annelik16 bir muayne olun benmde cok ağrilarim olmuştu ilk üc ay sıkıntılı geçti kanamam oldu iki kez bol bol yatin kalkmayin iis hic yapmayin
Ozge-Akcakaya annelik16 doktoruna bi görün derim. şişlikte var mı? bendede cünkü öyle oluyordu birde sağ kasıgım cok şişti sonradan öğrendikki kasık fıtığı oluşmuş .
Tugbadogan annelik16 benim de oluyor ama ayakta fazla kalınca ya da aniden ağrı giriyor. Karın gerildiği için oluyormuş. Ama siz yine de kendi doktorunuza da bir danışın.
annelik16 derinsart kanamam olmadı şükür o yüzden korkmadım ama hep sağ tarafımda oluyo bu bebek o tarafta sanırım