13+4üm :) daha kilo almadım ona şükrediyorum:) alisveris yapmadım düşük riskim vardi ne olur ne olmaz diye haftaya doktor kontrolü var cinsiyetini gösterirse en fazla 1 tane tulum alabilirim daha fazlasını korkumdan almak istemiyorum :) vajina ve karnımda bıçak saplanması gibi ağrılarım oluyor bir an da gelip geçiyor sadece bende mi biraz endiseliyim aslında.. diğer konularda rahatım elhamdülillah:)