12+4 olduk ikili test için gittik ama pozisyon alamadıkları için yapamadılar ye iç gel dediler 2 kez yedim içtim gittim midem alt üst oldu ama hiç bir şekilde değiştirmedi şeklini karnıma vurdu dr oynattı banamısın demedi ne cinsiyeti nede burun ve enseyi alamadık meraktan öliciğim🤦🏻♀️