Tuugbayln16 MervErdo sadece kağan olsun isterdim ama babasına söz verdim oda dedesinin ismini koymayı çok istiyo napalm ☺️
Deletedmom59 Tuugbayln16 o zaman eşini ikna edebilirsen 2. ismi saffet koyun çünkü bebeğe ilk isimle sesleniyorlar genelde herkes okulda bile