Valla burda 4-5 yasa kadaf kullaniliyor diyenler mümkün degil o cocugu o yasa kadar içinde tutmak benim oğlum donmeye basladiktan sonda içinde yatamadi sürekli saga sola çarpmaktan 😅😂 valla en büyük pismanligim olsu benim ahsap beşik 😃 görüntü olarak ahsap guzel gozuksede park besik candır 😂