Karnımı sürekli nemli tutmaya çalışıyorum sabah akşam yağlıyorum…isirik gibi biseyler çıkti ama kaşınıyordu zatn geceleri kaşıyarak uyanıyorm doktora gidicm ama başına gelen varsa yada bir çözüm bilen söylesin lütfenn neden oluyordur geçen hafta doktorum DUOSVİT diye bir vitamin verdi acaba o yan etkimi yaptı (31+3)