Yakın zamanda doğum yapanlar özellikle sormak istiyorum. Hastanelerde refakatçı durumu nedir kim kalabiliyor girene çıkana dikkat ediyolar mı iki kişi benimle kalabilir mi vs vs. Varsa esenler avicenna hastanesi onuda belirtirse sevinirim teşekkürler