Ben normalde adanada yasıyorum annemler fatihte oturuyor gittiğimde 3 keez gitmiştm testler için doktor isimleri aklımda degıl ama güzel ilgilendiler yanı güzel dedğim en azından insan oldugumuzu biliyor güzel konusuyorlardı guzel ılgılenıyorlardı yani çapayada gitmiştm orasıds güzel ılgılendı adanada normalde ozele gidiyorum 2 kere devlete gittim hamıle olmasaydım döverdim onları cunku benımle ters sekllds konusuyorlardı ve kötü davrandılar