Selamlar
11+6 dayım . Belki son 1 aydır falan kalça kemiğimde ağrı hissediyorum. Mesela oturunca bir zaman , kalktığımda bacağımın üstüne bastığımda kalça kemiğimde batma oluyor. Yada kendimi çok yorduğumda. Gerçekten acısını yaşıyorum bir hayli . Yada uzun süre ayakta durunca mesela. Bu durumu yaşayan oldu mu ?