Bende bugün 10+ 3 . Kontrolüm vardı gittim bebeğimi gördüm nasıl oynuyordu yaaa bildiğiniz bebek görünümü oluşmuştu ❤️ Bulantılarım bas ağrım , gaz , ve ayakta üşümem var arada da mide yanması . Bir de bişey soracağım özele gidiyorum ben doktorum 12. Hafta gel cinsiyet tahmini yapalım dedi , tam 12 de öğrenilir mi acaba özel de 🥰🥰