Kızlar merhaba, 9 haftalık hamileyim kasıklarımdaki ağrı sebebiyle doktoruma başvurdum idrar yolu enfeksiyonu olduğunu söyledi ve bana tek kullanımlık üromisin saşe yazdı. Ama prospektüste gebelikte mecbur kalmadıkça kullanılmaması yazıyor. Kararsız kaldım. Kullanıp sıkıntı yaşayan var mı ?