Hennademet Biz bugün 31+5 tik randevumuza gittik. 42 cm boy 1800 gr da kilosuydu 🤗 Gecen gittiğimiz kontrolde önden gidiyordu ama suan normal kilo boyda imiş
Beker Maviimm olması gerekn diye bişey yok sanırım bebeğin genetiği ile alakalı benim 2100 gram 44 cm Di 34+3 de gittiğimde 2600 gram 47 cm olmuştu
3melekannesi23 Maviimm ben 32+3 de gittim kilosu 2700 boyu 44 ve normal değil dedi ve şekerim olma ihtimali yüksekmiş 🤷♀️
3melekannesi23 Maviimm evet yaptım yüksek çıkmıyor sadece dün sabah kahvaltıdan iki saat sonra ölçtüm 143 çıktı tamam dedim doktor haklı sonra akşam tekrar ölçtüm 118 çıktı zaten açlık şekerim de normal çıktı hastahane de ölçtüğüm
Maviimm 3melekannesi23 canım o zaman sorun yok bende sınırda şeker bebişlerimiz iyi olsunda inşallah 🙏🧿